Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /var/www/agrippakft.hu/html/index.php on line 3

Deprecated: substr_count(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/agrippakft.hu/html/index.php on line 3
Agrippa Kft.
 
Agrippa Kft. hódmezővásárhelyi fémszerkezet gyártó üzemének kialakítása és gépesítése

A projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs rendszer bevezetése az Agrippa Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 11 688 000 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.

A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában.

A fejlesztéssel az iWise rendszer 10 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:

  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció

Az iWise Cloud22 Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Kontrolling modul elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít.

Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás.

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  • Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
  • Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
  • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) funkcionális specifikáció

Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. Az iWise Logisztika modul segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez. Az iWise CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise WorkFlow integrált modul alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá, illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.

A projekt befejezési dátuma: 2021.11.29.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01504